|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Jan Šiška, Ph.D. (11.09.2023)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Jan Šiška, Ph.D. (11.09.2023)
Přímá výuka: 12 hod Samostudium: 40 hod Příprava seminárního úkolu: 38 |
|
||
Last update: doc. PhDr. Jan Šiška, Ph.D. (11.09.2023)
BROWN, Ivan a Roy I. BROWN. Quality of life and disability: an approach for community practitioners. London: Jessica Kingsley, c2003. Tichá, R., Abery, B., & Šiška, J., (Eds.) (2023). Improving the quality of outcome Šiška, J., Beadle-Brown, J. et al. (2021). The Development, conceptualisation and implementation of quality in disability support services. 1st ed. Karolinum Press. PAYNE, Jan. Kvalita života a zdraví. V Praze: Triton, 2005. ISBN 80-7254-657-0. Šiška, J., & Tichá, R. (2022). Quality of disability support services matters: EU and U.S. perspectives. In L. Bertelmann, M. Kempf, R.M. Reichstein, L. Wissenbach. Planung und entwicklung von sozialen diensten für menschen mit behinderungen, [Planning and development of docial services for persons with disabilities] (pp. 115-132). Universitätsverlag Siegen, https://doi.org/10.25819/ubsi/10213 Šiška, J., Kohout, J., Pavel, Č., & Zuzana, T. (2023). Závažnost hodnocení kvality v sociálních službách z perspektivy různých aktérů. [Importance of Quality Assessment in Social Services from Perspective of Stakeholders]. Sociální práce/Sociálna práca, (3), 27–42. Beadle-Brown, J., Šiška, J., & Káňová, Š. (2023). Mapping frameworks and approaches to measuring the quality of transition support services for young people with intellectual and developmental disabilities. Frontiers in Rehabilitation Sciences, Volume 4. https://doi.org/10.3389/fresc.2023.1043564. Odborné časopisy: Disability and Society International Journal of Comparative Policies in Intellectual Disabilities Journal of Quality of Life Reearch aj. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Jan Šiška, Ph.D. (11.09.2023)
1) Teoretické přístupy k fenoménu kvalita života. 2) Obsah kvality života. 3) Přístupy k hodnocení kvality života v teorii a v praxi pomáhajících profesí 4) Měření kvality poskytované podpory - kritická analýza 5) Vytvoření nástroje hodnocení kvality poskytované podpory u vybrané skupiny klientů 6) Identifikace metod/y měření kvality poskytované podpory ve vybrané organizace. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Jan Šiška, Ph.D. (11.09.2023)
Aktivní účast seminářích min 80%. Vypracování seminárního úkolu dle zadání a jeho prezentace. Přímá výuka: 12 hod Samostudium: 40 hod Příprava seminárního úkolu: 38 |