|
|
|
||
Last update: PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. (13.09.2021)
|
|
||
Last update: PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. (13.09.2021)
Vedle přímé výuky bude věnováno 25 hodin četbě nebo studiu dalších studijních materiálů, 20 hodin přípravě úkolů na výuku a zbytek přípravě na atestaci. |
|
||
Last update: PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. (13.09.2021)
MOŽNÝ, I. Česká rodina pozdní modernity.: Nová podoba starého partnera a rivala školy. Pedagogika. Praha: Pedagogický ústav Jana Amose Komenského, AV ČR, 2004, č. 4. ISSN 0031-3815. DE SINGLY F. Sociologie moderní rodiny. Praha: Portál, 1999. ŠTECH, S., VIKTOROVÁ, I. Vztahy rodiny a školy – hledání dialogu. In KOLLÁRIKOVÁ, Z., PUPALA, B. (eds.). Předškolní a primární pedagogika. Praha: Portál, 2001, s. 57-94. ISBN 80-7178-585-7. RABUŠICOVÁ, M., EMMEROVÁ, K. Role rodičů ve vztahu ke škole - teoretické koncepty. Pedagogika, 2003, 53, 2, s.141-151. ISSN 3330-3815. RABUŠICOVÁ, M., EMMEROVÁ, K., ČIHÁČEK, V. Role rodičů ve vztahu ke škole -empirická zjištění. Pedagogika, 2003, 53, 3, s. 309 – 319. ISSN 0031-3815. VIKTOROVÁ, I., SMETÁČKOVÁ, I. Žákovské knížky, neviditelná samozřejmost. Praha, PedF UK Praha, 2014. ROLLNICK, S.; KAPLAN, S. G.; RUTSCHMAN, R. Motivační rozhovory ve škole. Praha, Portál, 2017.
|
|
||
Last update: PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. (13.09.2021)
Předpokladem ukončení kurzu bude docházka a závěrečná krátká esej se shrnutím poznatků a zpětnou vazbou k obsahu kurzu. Podobu dohodneme postupně během semestru. |