|
|
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.04.2013)
|
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.04.2013)
The aim of the course is to introdukce artephiletics as salutogenetic komplement of art therapy, in follow-up to the know ledge of health psychology, drama and ergotherapy. |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (29.01.2021)
V podmínkách distanční výuky bude předmět realizován kombinací on-line výuky a reflektovaných úkolů, které budou východiskem seminární práce. On-line výuka v ZOOM, aktuální komunikace a materiály v MOODLe tohoto předmětu včetně odkazů a přístupu na on-line setkání v ZOOM. |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (11.04.2017)
HORŇÁKOVÁ, M. Liečebná pedagogika. Bratislava : Perfekt, 1999. ISBN 80-8046-126-0. SLAVÍK, J.; WAWROSZ, P. (2004b) Umění zážitku, zážitek umění (teorie a praxe artefiletiky). 2. díl. Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2004. ISBN: 80-7290-130-3. SLAVÍK, J. (Ed.) Současná arteterapie v České republice a v zahraničí I. Praha : PF UK, 2000a. ISBN:80-7290-004-8. ŠICKOVÁ-FABRICI, J. Základy arteterapie. Praha : Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-408-3. Slavík,J., Slavíková,V., Hazuková,H.: Výtvarné čarování (artefiletika),UK ped.f.,Praha 2003 Campbellová,J.: Techniky arteterapie ve výchově, sociální práci a klinické praxi : skupinové výtvarně-terapeutické činnosti pro děti i dospělé. Portál Praha 2000 Liebmannová, M: Skupinová arteterapie, Portál Praha, 2005
http://www.zavora.info/Podklady/Psychoterapie_2009_3-4_Salutogeneticky_charakter_artefiletiky.pdf |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (29.01.2021)
Aktivní účast v seminářích - nelze nahradit samostudiem. Úloha jako podklad pro hodnocení. V podmínkách distanční výuky bude předmět realizován kombinací on-line výuky a reflektovaných úkolů, které budou východiskem seminární práce. On-line výuka v ZOOM, aktuální komunikace a materiály v MOODLe tohoto předmětu včetně odkazů a přístupu na on-line setkání v ZOOM. |
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.04.2013)
1. Characteristics and current concept of aesthetic, arttherapy and related approaches. 2. Arts education and creativity as a phenomenon of current company. 3. Possibilities of aestheticuseable in the school curriculum. 4. "flow" experience and its use in education. 5. Salutogenetic dimension of aesthetic. 6. Principles of therapeutic pedagogy. |