|
|
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (26.09.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (26.09.2019)
Základní studijní literatura: MICHALÍK, Petr, Zdeněk ROUB a Václav VRBÍK. Zpracování diplomové a bakalářské práce na počítači. 3. vyd. V Plzni: Západočeská univerzita, 2009, 67 s. ISBN 978-80-7043-828-2. ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Vyd. 2. Praha: Portál, 2014, 377 s. ISBN 978-80-262-0644-6.
Doporučená studijní literatura: ČMEJRKOVÁ, Světla, Jindra SVĚTLÁ a František DANEŠ. Jak napsat odborný text. Vyd. 1. Praha: Leda, 1999, 255 s. ISBN 80-85927-69 HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál, 2016. 437 stran. ISBN 978-80-262-0982-9. CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. 2., aktualizované vydání. Praha: Grada, 2016. 254 stran. Pedagogika. ISBN 978-80-247-5326-3. SILVERMAN, David, ed. Qualitative research. 4E. Los Angeles: Sage, [2016], ©2016. xvii, 457 stran. ISBN 978-1-4739-1656-2. SLAVÍK, Jan et al. Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. I. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017. 462 stran. Pedagogický výzkum v teorii a praxi; svazek 44. ISBN 978-80-210-8758-3. SKUTIL, Martin a Blanka KŘOVÁČKOVÁ. Diplomová práce a empirický výzkum pedagogických jevů: vybraná témata pro studenty oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ a Učitelství pro mateřské školy. Vyd. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006, 74 s. ISBN 80-7041-428-6. ŠANDEROVÁ, Jadwiga a Alena MILTOVÁ. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství, 2005, 209 s. ISBN 80-86429-40-7. |
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (11.12.2019)
• Typy pramenných a literárních zdrojů informací, zdroje informací pro odborné texty: odborné a vědecké časopisy, primární a sekundární dokumenty, mezinárodní elektronické databáze, zdroje informací k předškolnímu vzdělávání v mezinárodním kontextu (OECD, Evropská komise, UNESCO atd.) |
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (26.09.2019)
Podmínkou splnění kurzu je splnění úkolů v Moodle dle stanovených termínů a úspěšné vypracování testu. Písemný test tvoří 70 % váhy hodnocení studenta (70 bodů), test je možné 2x opakovat. Test bude zaměřen na teoretické a praktické znalosti a dovednosti studenta (obsah přednášek, studijních materiálů v Moodle a povinné literatury). Úkoly individuálně zpracované studentem v Moodle tvoří 30 % váhy hodnocení studenta (30 bodů). Podmínkou získání zápočtu je dosažení celkem více než 50 bodů (51-100 bodů). |