|
|
|
||
Last update: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2011)
|
|
||
Last update: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2011)
Prohloubit a rozšířit dovednosti provádět akční výzkum ve své třídě. Formulovat aktuální problém k řešení, naplánovat a provést výzkum, napsat stručnou zprávu. Společně reflektovat nejčastější obtíže, výhody, zisky z akčního učitelského výzkumu - zpětná vazba. |
|
||
Last update: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2011)
Literatura: ELLIOT, J. Action-research: A framework for self-evaluation in schools. TIQL-Working Paper.No.1. Cambridge: Institute of Education, 1981. McBRIDE, R. Úvod do kvalitativního výzkumu. Liberec: PdF, 1995. WALTEROVÁ, E. Akční výzkum v podmínkách české školy. In Český pedagogický výzkum v současných podmínkách. Praha: CERM, 1997, s. 26-29. HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum, 1999. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2002. JANÍK, T. Akční výzkum pro učitele. Brno, PdF MU, 2003. NEZVALOVÁ, D. Akční výzkum ve škole. Pedagogika, roč. LIII, 2003, č.3, s. 300-308. MAŇÁK, V.; ŠVEC, V: Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004. HEJLOVÁ, H. Metoda akčního výzkumu při ověřování výukových modelů. In SPILKOVÁ, V. a kol. Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno: Paido, 2004. |
|
||
Last update: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2011)
Zpráva z provedeného akčního učitelského výzkumu. |
|
||
Last update: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2011)
- Opportunities and limits of the action teacher´s research, cycle, types, case study at education - Problems for an action research - Plan of an action research - Report of an action research - Discussion and backfeed |