|
|
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (11.11.2018)
|
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (11.11.2018)
Průběžné plnění úkolů. Stanovení problému pro akční učitelský výzkum nebo pro výzkumné sledování výuky, které bude odpořeno jeho tematickým ukotvením opřeným o odborné zdroje. Písemně, rozsah 2 – 3 normostrany. |
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (11.11.2018)
Conceptions of education, teaching a learning, socioconstrustivistic conception of teaching Alternative, innovative conceptions of education Curriculum, the development of school curriculum Aims, goals of education, the content of teaching (integration of knowledge) Strategies of teaching and learning Pedagogical communication Learning environment, social and emocional climate of classroom and school Motivation in the learning processes Diagnosis and evaluation/assessment of the pupils Self-reflection and creation of own teaching style |
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (11.11.2018)
Požadavky k zápočtu v ZS Průběžné plnění úkolů. Stanovení problému pro akční učitelský výzkum nebo pro výzkumné sledování výuky, které bude odpořeno jeho tematickým ukotvením opřeným o odborné zdroje. Písemně, rozsah 2 – 3 normostrany. |