|
|
|
||
Last update: Mgr. David Mück (09.09.2022)
|
|
||
Last update: Mgr. David Mück (09.09.2022)
KOHNOVÁ, J. Úvod do studia. Praha:Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012. ISBN 978-80-7290. KOHNOVÁ, J. a kol. Profesní rozvoj učitelů a cíle školního vzdělávání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012. ISBN 978-80-7290-625-3. KOHNOVÁ, J. Další vzdělávání učitelů a jejich profesní rozvoj. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2004. ISBN 80-7290-148-6. NEJEDLÁ, D. Vývoj učitelského vzdělávání v českých zemích v letech 1946–1989. In Rozvoj národní vzdělanosti a vzdělávání učitelů v evropském kontextu. Praha: UK, 2002, s. 109–125. ISBN 80-7292-085-4. PRŮCHA, J. a VETEŠKA, J. Andragogický slovník. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014. 320 s. ISBN 978-80-247-4748-4. VESELÁ, Z. Vývoj české školy a učitelského vzdělávání. Brno, Masarykova univerzita, 1992. ISBN 80-210-0458-015-5. VETEŠKA, J. Teorie vzdělávání dospělých. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2019. ZLÁMALOVÁ, H. Úvod do distančního vzdělávání. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2000. ISBN 80-86302-10-5. Dokumenty: Národní program rozvoje vzdělávání v České republice – Bílá kniha. Praha: ÚIV, 2001. ISBN 80-211-0372-8. Zákon č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (v aktuálním znění novely). Zákon č. 561/2004 Sb., školský zákon (v aktuálním znění novely). Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, (v aktuálním znění novely). Vyhláška č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: VÚP, 2005 (v aktuálním znění novely). Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Praha: VÚP, 2007 (v aktuálním znění novely). http://www.nuv.cz/t/ivp-digi. |
|
||
Last update: Mgr. David Mück (09.09.2022)
Seznámení s historickým kontextem učitelské profese. Legislativní vymezení vzdělávání učitelů a přehled dokumentů vzdělávací politiky. Společné vzdělávání dětí, žáků a studentů jako priorita hlavního vzdělávacího proudu. Uvedení do metod distanční formy studia. |
|
||
Last update: Mgr. David Mück (09.09.2022)
Zápočet: Seminární práce Pozn.: Dle aktuální situace – distanční forma, včetně atestace. |