|
|
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (16.10.2023)
|
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (16.10.2023)
Cíl předmětu: Studenti získají dovednost zprostředkovat dětem nejen poznání různých typů pohádek, ale využít i neopakovatelnou atmosféru, kterou pohádky s sebou přinášejí. U obojího dokáží zvažovat možnosti výchovného využití. |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (16.10.2023)
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 90 hodinám. Přímá výuka včetně přípravy 12 hodin, samostudium literatury (za celý semestr) 20 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 10 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 20 hodin. Seminární práce 28 hodin. |
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
BETTELHEIM, B. (2017). Za tajemstvím pohádek - Proč a jak je číst v dnešní době. Praha: Portál. ČERNOUŠEK, M. (2019) Děti a svět pohádek. Praha: Portál. DOLÁKOVÁ, S. (2015). Umíte to s pohádkou? Praha: Portál. LUKAVSKÁ SEGI, J. (2018). Dítěti vstříc - Teorie literatury pro děti a mládež. Brno: Host. von FRANZ, M. L. (2011). Psychologický výklad pohádek. Praha: Portál. MÍČKOVÁ, J. (2019). Cesta do pohádky. Praha: Portál. SMOLÍKOVÁ, K., PROCHÁZKA, J. (2018). Vstupte do literárního doupěte - Pracovní listy pro tvořivé psaní a chytré čtení. Zlončice: Pasparta. |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (16.10.2023)
Aktivní účast v seminářích, průběžné úkoly. Úloha v seminární práci jako podklad pro hodnocení. V podmínkách distanční výuky bude předmět realizován kombinací on-line výuky a reflektovaných úkolů, které budou východiskem seminární práce. On-line výuka v ZOOM, aktuální komunikace a materiály v MOODLe tohoto předmětu včetně odkazů a přístupu na on-line setkání v ZOOM. |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (16.10.2023)
Obsahové vymezení: |
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8941 Heslo pro hosty: akredkpg19 |