|
|
|
||
Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (27.04.2017)
|
|
||
Last update: PhDr. Martin Chvál, Ph.D. (12.10.2017)
Aktivní účast na seminářích a minimálně 70% účast. |
|
||
Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (05.04.2017)
Blahuš, P. (1985) Faktorová analýza a její zobecnění. Praha: SNTL. McDonald, R. P. (1991) Faktorová analýza a příbuzné metody v psychologii. Praha: Academia. Disman, M. (1998). Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 1998. Ferjenčík, J. (2000). Úvod do metodologie psychologického výzkumu. Praha: Portál. Hendl, J. (1997). Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum. Hrabal, V. st., Hrabal, V. ml. (2002). Diagnostika. Pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha: Karolinum. Hendl, J. (2004, 2009, 2012). Přehled statistických metod zpracování dat: analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál. Chvál, M., Kasíková, H. & Valenta, J. (2012). Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce. Praha: Karolinum. Chvál, M., Straková, J., & Procházková, I. (2015). Hodnocení výsledků vzdělávání didaktickými testy. Praha: Česká školní inspekce. Kerlinger, F. N. (1972). Základy výzkumu chování. Praha: Academia. Kučera, M. (1992). Školní etnografie. Přehled problematiky. Praha: PedF UK. Morgan, D. L. (2001). Ohniskové skupiny jako metoda kvalitativního výzkumu. Brno: Albert. Osecká, L. (2001). Typologie v psychologii: Aplikace metod shlukové analýzy v psychologickém výzkumu. Praha. Academia. Pelikán, J. (1998). Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum. (příp. Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido) Standardy pro pedagogické a psychologické testování (2001). Praha: Testcentrum. Strauss, A., Corbinová, J. (1999). Základy kvalitativního výzkumu. Brno: Albert. |
|
||
Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (27.04.2017)
1. Requirements for research methods from the point of view of data analysis.
2. Data transcription, layout and analysis of SW for analysis.
3. Procedures of quantitative and qualitative analysis.
4. Interpretation and generalization options.
5. Writing a Research Communication. |