|
|
|
||
Čáslavová, E. Management a marketing sportu v 21. století. Praha: Ekopress 2020. Daňové zákony Dees, W., Walsh, P., McEvoy, C. D., McKelvey, S., Mullin, B. J., Hardy, S., & Sutton, W. A. (2022). Sport marketing. Human Kinetics. Hoye, R., Smith, A. C., Nicholson, M., & Stewart, B. (2018). Sport management: principles and applications. Routledge. Jiří, F., Emil, V., Ivan, S., Miroslav, Š., & Stanislav, H. (2020). Tvorba strategie a strategické plánování: Teorie a praxe-2., aktualizované a doplněné vydání. Grada Publishing as. Koontz, H., Weihrich, H. Management. Praha, Victoria Publishing 1993. O’Brien, D., Parent, M. M., Ferkins, L., & Gowthorp, L. (2019). Strategic management in sport. Routledge. Pásková, M. (2014). Udržitelnost cestovního ruchu. Gaudeamus. Philip, K. & Lane, K. K. (2013). Marketing management: 14. vydání. Grada Publishing. Reiterman, D. (2024). Udržitelnost a ESG přehled evropské regulace. Wolters Kluwer. Tyll, L. (2014). Podniková strategie. CH Beck. Varmus, M., Kubina, M., & Adámik, R. (2021). Strategic Sport Management: Sustainability of Sports Clubs. Springer Nature. Vodáček, L., Vodáčková, O. Management. Teorie a praxe v informační společnosti. 4. rozšířené vydání. Praha, Managementpress 2001. Vodáček, L., Vodáčková, O.: Management. Teoorie a praxe 80 a 90. let. 3. vydání. Praha, Managementpress 1994. Zdražilová, Dana. (2020). Mezinárodní management. Vysoká škola ekonomická v Praze. Last update: Jahodová Klára, Mgr. (05.05.2025)
|
|
||
Sportovní management 1. Podstata strategie a východiska její tvorby
2. Založení sportovní organizace a využití business modelů
3. Management změny
4. Stakeholders a stakeholder management
5. Analýza procesů a hodnot v organizaci
6. Úrovně tvorby podnikových strategií
7. Mezinárodní řízení organizací
8. Inovační potenciál a strategický rozvoj organizace
9. Management udržitelného rozvoje
10. Řízení sportovní akce
11. Vymezení managementu lidských zdrojů
12. Získávání a výběr pracovníků
13. Hodnocení pracovníků a odměňování pracovníků
14. Vzdělávání a rozvoj pracovníků
15. Prostředí sportu v České republice z hlediska práce sportovního manažera
16. Neziskové organizace v oblasti sportu
17. Sportovní kluby a tělovýchovné jednoty založené na bázi spolku
18. Sportovní kluby založené jako obchodní společnosti
19. Management sportovních klubů – základní manažerské činnosti
20. Strategické plánování sportovních organizací
Last update: Jahodová Klára, Mgr. (27.03.2025)
|