Management seminar - PMNG245
|
|
|
||
The course builds on the knowledge of the basics of management and fundamentals in the field of management in sport. In addition, the principles of the individual managerial functions are systematically worked on, which students learn during the seminars. This seminar aims to enable students to understand the importance of managerial work and to try it out practically, within the framework of a project activity.
Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (21.05.2023)
|
|
||
Po úspěšném absolvování předmětu bude student schopen:
Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (21.05.2023)
|
|
||
Požadavky na klasifikovaný zápočet:
Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (21.05.2023)
|
|
||
FOTR, Jiří, et al. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 2., aktualizované a doplněné vydání. 2020. GRASSEOVA, M. (2012). Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení (2. vyd.). Brno: BizBooks. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu 21. století. Vydání 2020 s podporou výzkumného záměru UK FTVS Q19. Praha: Ekopress, 2020. 219 s. ISBN 978-80-87865-62-0. VODÁĆEK, L., VODÁĆKOVÁ, O. Management. Teorie a praxe v informační společnosti. Praha: Management Press, 2001. 313 s. ISBN 80-7261-041-4. KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. Praha: Victoria Publishing, 1993. 659 s. ISBN 80-7014-034-8. Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (21.05.2023)
|
|
||
Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (21.05.2023)
|