|
|
|
||
In this subject students learn theory and practice of psychological impact in business activities and negotiations. They are mainly algorithm of business process from prospects to completing the business and psychological aspects of various business tactics, presentation and negotiation.
Last update: Krasilov Jiří (11.12.2008)
|
|
||
KHELEROVÁ,V. Komunikační a obchodní dovednosti manažera. Praha, Grada Publishing,a.s. 2006.144 s. ISBN 80-247-1677-1 HIEROLD, E. Rétorika a prezentace. Praha, Grada Publishing,a.s. 2007. 392s.ISBN 80-247-0782-9 BRABEC, J. 33 základních dovedností pro obchodní jednání. Brno,Computer Press, a.s.106 s. KEO 185 KHELEROVÁ,V. Komunikační dovednosti manažera. Praha: Grada Publishing 1995, 116 s. ISBN 80-7169-223-9. GRETZ,K.F., DROZDECK,R.S. Psychologie prodeje. Praha, Victoria Publishing 1992, 312s ISBN 80-85605-03-1 Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (10.11.2010)
|
|
||
Požadavky na zkoušku:
Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (29.10.2010)
|
|
||
Přednášky: 1. Osobnost úspěšného prodejce - jeho image 2. Struktura obchodního procesu. - AIDA. 3. Vyhledávání zákazníků a navázání kontaktu 4. Ovlivňování a argumentace. 5. Nákupní signály a prezentace užitku. 6. Týmová role a team-building v praxi 7.-8. Vyjednávání a uzavírání obchodu. 9.-10. Zvládání námitek a dodatečný prodej 11.-12. Zásady obchodní prezentace. 13.-14. Udržování vztahů a transakce. Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (29.10.2010)
|