|
|
|
||
Kurs seznamuje studenty s aplikacemi marketingu do oblasti sportu. Charakterizuje sport jako sportovní průmysl zabývá
se jeho jednotlivými segmenty, dále sportovními produkty a jejich specifikaci, která podmiňuje úspěšnost jejich prodeje.
Studenti pracují na modelových úlohách v oblasti marketingu a sponzorování zadaných sportovními organizacemi ČR.
Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (04.11.2010)
|
|
||
ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. 1. vydání. Praha: East/West Publishing, 2000. 172 s. ISBN 80-7219- 010-5. MULLIN, B.J., HARDY, S., SUTTON,W.A. Sportmarketing. Leeds: Human Kinetics Publishers, 2000. p.441. ISBN 0-88011- 877-6. BRUHN, M., MUSSLER,D. Sponsoringfibel. Frankfurt am Main: Deutscher Sportbund, 1991. 76 s. ISBN 3-89152-144-8. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Praha : Grada., 2003. 122 s. ISBN 80-2470-0557-5. HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. Praha : Management Press, 1992. 205s., ISBN 80-85943-07-7. Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (04.11.2010)
|
|
||
Požadavky na klasifikovaný zápočet:
Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (04.11.2010)
|
|
||
Semináře: 1. Uplatnění marketingu ve sportu. 2. Sport jako sportovní průmysl. Segmenty sportovního průmyslu. 3. Produkty obchodovatelné ve sportu. Rozdílné přístupy ke klasifikacím sportovních produktů. 4. Tělovýchovné a sportovní služby jako produkt. Management kvality služeb. 5. Tržní situace ve sportu. 6. Modelová úloha (zadání) - návrh prodeje produktů pro sportovní organizaci. 7. Dílčí koncepty marketingu ve sportu. Sportovní reklama a její vlastnosti. 8. Prodej reklamy ve sportovním zařízení. Propagační strategie pro sportovní zařízení. 9. Techniky prodeje reklamy ve sportu - hodnocení účinnosti. Reklama jako zdroj příjmů sportovních organizací. 10. Sponzorování sportu. Hlediska firem v pozici sponzorů. Nabídka pro sponzory. 11. Ucelené koncepty marketingu ve sportu. Olympijský marketing. 12. Marketingový plán pro tělovýchovné a sportovní služby 13. Finanční plán pro tělovýchovné a sportovní služby. Marketingový výzkum zařízení placených tělovýchovných a sportovních služeb 14. Zhodnocení zpracované modelové úlohy. Test Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (04.11.2010)
|