|
|
|
||
Předmět Marketingové aplikace ve sportu se zabývá marketingovými koncepcemi sportovních organizací v oblasti
sportu. Zahrnuje dílčí koncepty orientované na obchodní činnosti jednoho sportovního produktu, dále pak ucelené
koncepty obchodní činnosti s komplexem sportovních produktů, poskytujících různé užitky zákazníkovi sportovních
organizací. Sleduje podstatné rysy sportu jako odvětví národního hospodářství, tj. sportovního průmyslu v jeho
jednotlivých sektorech – výkonnostním, sektoru propagace (marketingová komunikace) a sektoru vytvářejícím
podmínky pro sportovní činnosti – sportovní zařízení, personální zabezpečení. Dále pak se orientuje na oblast
sportovních služeb, jejich kvalitu a řízení vztahu se zákazníky sportovních organizací.
Last update: Hojka Vladimír, Mgr., Ph.D. (25.04.2018)
|
|
||
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Vydání 2009 s podporou výzkumného záměru UK FTVS MSM 0021620864. Praha: Olympia, 2009. 226 s. ISBN 978-80-7376-150-9. MULLIN, B.J., HARDY, S., SUTTON,W.A. Sportmarketing.4th edition. Leeds: Human Kinetics Publishers, 2014, 504p. ISBN-13: 9781450424981. GREY, A., SKILDUM-REID, K. Sponsorship seekerś toolkit. Second edition. Australia: McGraw Hill. 2003. ISBN 0-074-712217. HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. Praha : Management Press, 1992. 205s., ISBN 80-85943-07-7. GRAHAM, S., NEIROTTI, L.D., GOLDBLAT, J. J. The ultimate guide to sports marketing. New York: McGraw Hill, 2001. ISBN 0-07-136124-3. FERRAND, A. , McCARTHY, S. Marketing the Sports Organisation: Building networks and relationships. New York: Routledge, , 2009. ISBN 0-415-45330-5. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Praha : Grada., 2003. 122 s. ISBN 80-2470-0557-5. Informace ke kombinované nebo distanční formě Last update: Hojka Vladimír, Mgr., Ph.D. (25.04.2018)
|