|
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
The aim of the course is to develop students’ health literacy and motivate them to active interest in the issue of health education in the context of enlightenment. |
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
HOLČÍK, J. Zdravotní gramotnost a její role v péči o zdraví. Brno : MSD, 2009. ISBN 978-80-7392-089-0 HOLČÍK, J.; KAŇOVÁ, P.; PRUDIL, L. Systém péče o zdraví a zdravotnictví. Brno : NCONZO, 2005. ISBN 80-7013-417-8 JANEČKOVÁ, H.; HNILICOVÁ, H. Úvod do veřejného zdravotnictví. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-592-9 KOPECKÝ, M., Et Al. Antropologicko-psychologicko-sociální aspekty podpory zdraví a výchovy ke zdraví. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. ISBN 978-80-244-3472-8 KRAUS, B.; POLÁČKOVÁ, V. Člověk - prostředí - výchova. Brno : Paido, 2001. 199 s. ISBN 80-7315-004-2 PAYNE, J. aj. Zdraví : hodnota a cíl moderní medicíny. Praha : Triton, 2002. ISBN 80-7254-293-1 WALTEROVÁ, E. (ed.) Úloha školy v rozvoji vzdělanosti. 1. a 2. díl. Brno : Paido, 2004, 259 s. ISBN 80-7315-083-2 MZ ČR, WHO. Zdraví 21 - zdraví do 21. století. Praha : 2001. 147 s. ISBN 80-85047-49-5 Usnesení vlády ČR č. 1046, Zdraví 21 - Dlouhodobý program zlepšování zdravotního stavu obyvatelstva ČR, ze dne 30. 10. 2002. |
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
Aktivní účast na workshopu. |
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
1. Determinanty zdraví a možnosti jejich ovlivňování. 2. Zdravotní gramotnost a její role v péči o zdraví, rozvojové priority. 3. Způsoby výchovy ke zdraví, které respektují zdraví jako stav psychické, duševní a sociální pohody. 4. Informační zázemí pro oblast podpory zdraví, selektivní přístup k informacím. 5. Úloha pedagoga v procesu rozhodování o vlastním chování vůči zdraví. |