|
|
|
||
Last update: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (07.06.2012)
|
|
||
Last update: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2010)
Cílem předmětu je poskytnout posluchačům základní přehled o stavbě, fungování a vývoji lidského organismu. |
|
||
Last update: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (07.06.2012)
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. HOLOUŠOVÁ, D.; KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. ISBN 80-244-0458-3. SPOUSTA, V.; Vádemékum autora odborné a vědecké práce (se zaměřením na práce pedagogické). Brno: Masarykova univerzita, 2000. ISBN 80-210-2387-2. Literatura k distančnímu studiu:ŠVINGALOVÁ, D. Metodické pokyny pro zpracování bakalářských prací. Liberec: Technická Univerzita, 2003 |
|
||
Last update: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2010)
Požadavky ke zkoušce: posluchači prokáží znalost zadané odborné literatury v rozsahu sylabu. |
|
||
Last update: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2010)
1. Implications of inheritance and surrounding at physical and physical nature of individual. 2. Building, function and development specifics of organ systems. 3. Principles of humoral and nervous regulation of functions of organism. 4. Lifestyle and risk factors of lifestyle. 5. Principles of effectual first aid. 6. Hygienic requirements on educational process and leisure-time activities. |