|
|
|
||
Last update: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (30.10.2019)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (16.09.2019)
Odborná literatura osová (ls 2014): • Pedagogika, monotématické číslo "Počáteční gramotnost" 1-2 2012
• Hulme,Ch. Snowling, M. Developmental Disorders of Language learning and cognition. Wiley-Blackwell 2009.
Odborná literatura základní |
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Olga Kučerová, Ph.D. (29.09.2020)
Distanční výuka: výuka bude probíhat kombinovanou formou. Studenti dostanou přednášky na Moodle, semináře budou probíhat on-line formou. Výuka má podobu přednášek. K základní doporučené literatuře budou v jednotlivých tématických blocích doporučeny další tituly a dodány další materiály pro samostudium. Samostudium je nedílnou součástí výuky. Předmět je podpořen studijními oporami v Moodle. Přístupové heslo je dáno studentům na první přednášce. Semináře - práce ve skupinách, samostatná práce studentů dle zadaných kritérií, prezentace vybraných zpracovaných seminárních prací (po skupinách a tématech). Orientační průzkum v základních školách - dle možností studentů. |
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (16.09.2019)
Studenti zpracují seminární práci dle zadaných kritérií - individuálně nebo skupinově. Ke kurzu jsou k dispozici studijní opory v prostředí Moodle, kde jsou také témata seminárních prací jsou uveřejňována a aktualizována pro příslušný semestr výuky.Rozsah seminární práce: min. 4 normo strany ( u skupinové práce 4 normostrany pro každého studenta) s bibliografickými odkazy a seznamem použité literatury.
Jedna otázka se bude vztahovat ke specifickým obtížím, které žáci vykazují v rámci daného předmětu - student si bude volit jeden z dvou aprobačních předmětů, které studuje. Např. v dvoukombinaci Aj-It si vybere jeden aprobační předmět a zpracuje potíže žáka s SPU při výuce anglického jazyka nebo při výuce informatiky. Součástí bude i možný přístup k překonávání specifických obtíží. |