|
|
|
||
Applied Didactics 2 is closely connected with the subject of Philosophy and Religious Studies. Students are taught to set goals and didactic procedures for various lessons.
The teacher leads students to understand the potential of interdisciplinary, problem-based and dialogic teaching and to use interactive methods.
Last update: Šíp Radim, doc. Mgr., Ph.D. (01.02.2025)
|
|
||
Cílem předmětu Oborová didaktika II je naučit studenty:
Last update: Šíp Radim, doc. Mgr., Ph.D. (01.02.2025)
|
|
||
Příprava na výuku: Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky - 30 minut. Doba očekávané přípravy na 1 cvičení - 65 minut. Samostudium literatury (za semestr) - 20hodin. Práce se studijními materiály (za semestr) - 15 hodin. Plnění průběžných úkolů (za semestr) - 20 hodin. Last update: Šíp Radim, doc. Mgr., Ph.D. (01.02.2025)
|
|
||
Last update: Šíp Radim, doc. Mgr., Ph.D. (01.02.2025)
|
|
||
Povinná literatura: Pasch, M. a kol. (2005). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál. Petty, Geoffrey. (2013). Moderní vyučování. Praha: Portál. Šebešová, P. ed. (2017). Proč a jak učit filosofii na středních školách? Antologie textů z německé didaktiky filosofie. Praha: Filozofická fakulta, Univerzita Karlova. Doporučená literatura: Davis, I. et al. (2018). The Palgrave Handbook Of Global Citizenschip and Education. Palgrave Macmillan. Kohák, E. (1993). Člověk, dobro a zlo. O smylu života v zrcadle dějin. Praha: Ježek. Mognin, J. P. (2022). Bláznivý den profesora Kanta. Praha: Pink Box. (Tato publikace je zde uvedena jako příklad edice Monáda, která vychází ve stejném nakladatelství. Každá kniha se věnuje jednomu filozofu a problému, který jej v dějinách myšlení proslavil.) Last update: Šíp Radim, doc. Mgr., Ph.D. (31.01.2025)
|
|
||
Základní informace a opora kurzu se nachází v Moodlu: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=17310 Last update: Ondráček Vojtěch, Mgr., Ph.D. (24.02.2025)
|
|
||
Přednáška je úzce propojena se seminářem. Základní podmínkou pro splnění předmětu je splnění úkolů v semináři tohoto předmětu. Známka bude generována na základě kvality odevzdáných úkolů. Last update: Šíp Radim, doc. Mgr., Ph.D. (31.01.2025)
|
|
||
Přednášková část: 1. blok výuky
2. blok výuky
3. blok výuky (v tomto bloku si vyučující vyhrazuje právo na částečnou změnu, která bude odvislá od případné spolupráce s hostem ve výuce)
Seminární část: Témata didaktických seminářů
Last update: Ondráček Vojtěch, Mgr., Ph.D. (24.02.2025)
|
|
||
Po absolvování předmětu studenti:
Last update: Šíp Radim, doc. Mgr., Ph.D. (01.02.2025)
|