|
|
|
||
The exam is intended for students whose knowledge of English is at B2 level according to CEFR. The material tested is based on first 10 units of Making Progress by Leo Jones, CUP.
Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (25.04.2021)
|
|
||
Na základě samostudia a konzultací s vyučujícím je studující na konci semestru schopen popsat a vysvětlit hlavní rozdíly mezi modálními slovesy, správně použít slovesné vazby a mimo jiné použít základní gramatické jevy a slovní zásobu odpovídající jazykové úrovni B1/2 podle CEFR. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (15.09.2024)
|
|
||
Distanční podpora: Moodle: https://dl1.cuni.cz/enrol/index.php?id=4444 Zoom: konzultace Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (25.04.2021)
|
|
||
English textbooks for intermediate students such as Complete First Certificate, New English File intermediate, New Edge intermediate, Making Progress to FCE, etc. Grammar textbooks such as Grammar in Use (Murphy) Vocabulary textbooks such as Vocabulary in Use (Redman) www.englishpage.com Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (25.04.2021)
|
|
||
reaching at least 70% of the final test, two possible resits Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (08.09.2024)
|
|
||
Probírané gramatické jevy a slovní zásoba jsou založeny na cílové úrovni dle CEFR (B1**/B2). Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (25.04.2021)
|
|
||
Úspěšné (70 procent min.) zvládnutí písemné zkoušky, dva opravné pokusy Písemná zkouška: gramatika a slovní zásoba na dané úrovni (modal verbs, conditionals and wish-clauses, defining and non-defining clauses, tenses, passive voice, reported questions and imperatives, make or do, verbs followed by ing and to, comparing porozumění textu ("true/false" na základě textu) U studentů se spec. potřebami je po vzájemné dohodě s vyučujícím možné ústní dozkoušení. Součástí hodnocení je i jazyková a formulační úroveň. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (08.09.2024)
|
|
||
1. Studující popíše základní modální slovesa používaná v angličtině a na základě modelových situací je ve třídě použije. 2. Studující aplikuje gramatiku týkající se stupňování přídavných jmen na školní prostředí (např. známkování ve třídě) 3. Studující identifikuje a vysvětlí základní typy sloves a slovesných tvarů, které po nich následují. Zároveň studující pozná a použije slovesa, která mohou mít obě vazby. 4. Studující popíše základní a pozná základní časy a použije ve standardních situacích. 5. Studující vyjmenuje základní náležitosti podmínkových a přacích vět a následně je aplikuje v modelových situacích. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (15.09.2024)
|