SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
Preparation and submission of a diploma thesis - OPND3D040A
Title: Příprava a odevzdání diplomové práce (edukace)
Guaranteed by: Katedra dějin a didaktiky dějepisu (41-KDDD)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2023
Semester: both
E-Credits: 11
Hours per week, examination: 0/0, C [HS]
Capacity: winter:unknown / unknown (9999)
summer:unknown / unknown (9999)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: combined
Teaching methods: combined
Belongs to the student work of type: diplomová práce
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
can be fulfilled in the future
you can enroll for the course in winter and in summer semester
Guarantor: doc. PhDr. Petr Koura, Ph.D.
Teacher(s): Mgr. Dušan Foltýn
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D.
prof. PhDr. Kateřina Charvátová, CSc.
PhDr. Martina Indrová, Ph.D.
doc. PhDr. Petr Koura, Ph.D.
Mgr. Kateřina Sládková
Annotation - Czech
Last update: Mgr. Petr Svoboda (18.10.2021)
Předmět je věnován individuální práci vedoucího semináře se studenty. Po odevzdání diplomové práce a vložení do SISu se předmět označí za splněný. Předmět zapisuje do indexu vedoucí práce. Poté, co si student zvolil téma své práce a získal základní přehled o pramenech a literatuře, je veden k vlastnímu zpracování tématu. Podle povahy diplomové práce se volí metodika přístupu k pramenům a literatuře. Vytváří se základní rozvržení práce a provázaná struktura jejích jednotlivých částí. V dalším průběhu práce se struktura připravovaného díla, stejně jako okruh sledovaných otázek, přizpůsobují dosaženému stavu výzkumu.
Literature - Czech
Last update: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (30.12.2021)

Dle tématu diplomové práce.

Čmejrková, S., Daneš, F., & Světlá, J. (2002). Jak napsat odborný text. Praha: Leda.

Šifner, F. (2004). Jak psát odborný text a diplomovou práci zvlášť. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.

Zbíral, R. (2009). Příručka psaní seminárních a jiných vysokoškolských prací. Praha: Linde.
Boldiš, P. (2004). Bibliografické citace dokumentů podle ČSN ISO 690 a ČSN ISO 690-2 (01 0197). Část 1 – Citace: metodika a obecná pravidla. Dostupné z http://www.boldis.cz/citace/citace1.pdfBoldiš, P. (2004). Bibliografické citace dokumentů podle ČSN ISO 690 a ČSN ISO 690-2. Část 2 – Modely a příklady citací u jednotlivých typů dokumentů. Dostupné z http://www.boldis.cz/citace/citace2.pdfKratochvíl, J., Sejk, P., Eliášová, V., & Stehlík, M. (2011). Metodika tvorby bibliografických citací. Dostupné z https://is.muni.cz/do/rect/el/estud/prif/ps11/metodika/web/ebook_citace_2011.html#Hendl, J. (2004). Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál.
Mošna, F. (2017). Základní statistické metody. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
Denglerová, D., Gulová, L., Klapko, D., Preissová Krejčí, A., Stanoev, M., Strobachová, B., . . . Šuráňová, V. (2013). Výzkumné metody v pedagogické praxi (L. Gulová & R. Šíp Eds.). Praha: Grada.
Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido.
Chráska, M. (2016). Matody pedagogického výzkumu. Základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada.

Syllabus - Czech
Last update: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (30.12.2021)
Obsah:
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html