|
|
|
||
The course focuses on the acquisition of play activities in the water and training of basic swimming skills for children of preschool and younger school age at the level of Swimming Instructor according to the requirements of the NSC. And also on practical conducting group swimming lessons in the swimming pool. There may be physical contact during teaching in accordance with proper teaching methodology.
Last update: Fořterová Petra, PhDr., Ph.D. (11.01.2024)
|
|
||
Cílem předmětu je osvojit si zásobník her a cvičení ve vodě a jejich organizaci s ohledem na bezpečnost, věk a podmínky. Last update: Fořterová Petra, PhDr., Ph.D. (11.01.2024)
|
|
||
Předmět je hodnocen 2 kredity, celková časová zátěž studenta odpovídá 60 hodinám. Přímá výuka: 12 hodin Příprava na zápočet: 30 hodin Samostudium: 18 hodin Last update: Fořterová Petra, PhDr., Ph.D. (11.01.2024)
|
|
||
Aktivní účast na výuce Zpracování metodického výstupu na zadané téma a jeho realizace Praktické vedení plaveckého výcviku v rozsahu čtyř vyučovacích hodin v daném semestru a odevzdání vypracovaných příprav na výuku
Last update: Fořterová Petra, PhDr., Ph.D. (11.01.2024)
|
|
||
Čechovská, I. (2002). Plavání dětí s rodiči. Praha: Grada Čechovská, I., & Miler, T. (2008). Plavání. Praha: Grada Čechovská, I., & Miler, T. (2019). Didaktika plavání. Vybrané kapitoly. Praha: Karolinum Čechovská, I., Brtník, T., & Kramperová, V. (2014). Aktualizované poznatky z didaktiky plavání II. Variabilita plaveckých dovedností a techniky plaveckých způsobů. Praha: UK FTVS Dvořáková, H., & Engelthalerová, Z. a kol. (2017). Tělesná výchova na 1. stupni základní školy. Praha: Karolinum Hoch, M. (1991). Učte děti plavat. Praha: Olympia Hrabinec, J. a kol. (2017). Tělesná výchova na 2. stupni základní školy. Praha: Karolinum Kandráčová Chlebusová, T. (2019). Hrajeme si na plavání. Bolatice: Tereza Chlebusová Kandráčová Vlček, P., a kol. (2016). Vodní pohybové pohádky nejen pro předškoláky. Brno: PedF MU Last update: Fořterová Petra, PhDr., Ph.D. (11.01.2024)
|
|
||
Výběr vodních her vhodných pro děti různých věkových kategorií Organizace a pravidla her s ohledem na bezpečnost a podmínky plavecké výuky Využití pomůcek při hrách ve vodním prostředí Vlastní zkušenosti s herními činnostmi ve vodě Metodické výstupy na zadané téma Praktické skupinové vedení plaveckého výcviku Last update: Fořterová Petra, PhDr., Ph.D. (11.01.2024)
|