|
Cíle kurzu
Ke konci semestru bude student schopen popsat a vysvětlit hlavní rozdíly školských systémů anglicky mluvících zemí. Student aplikuje znalosti slovní zásoby typické pro školské prostředí při popisu činností, které musí učitel vykonávat. Student vytvoří prezentaci, kde shrne nabyté znalosti o speciálních poruchách a následně o nich diskutuje se studenty a učitelem.
Cíle týkající se celků dle sylabu
1. Student popíše a vyjmenuje hlavní rozdíly mezi školskými systémy anglicky mluvících zemí. Zváží výhody a nevýhody našeho a zahraničního systému.
2. Student identifikuje a vysvětlí základní pojmy týkající se slovní zásoby vztahující se k známkování a testování. Student porovná zahraniční terminologii s tou českou.
3. Student popíše základní modální slovesa používaná v angličtině a na základě modelových situací je ve třídě použije.
4. Student vyjmenuje základní náležitosti prezentace a následně ji navrhne a v průběhu semestru odprezentuje.
5. Student aplikuje získanou znalost slovní zásoby týkající se školství v průběhu celého semestru.
|