|
|
|
||
The course focuses on the interpretation and deepening of students' knowledge after secondary chool with a focus on specific language skills: listening and conversation (expressing attitudes, opinions, disagreements, etc.), grammatical structures and expanding active vocabulary with a focus on the school environment. Students are introduced to the practical use of didactic and methodological techniques, methods of testing, etc.). Different ways of practical use of audio and video materials in teaching. Thematic areas:1. Introduction to various school systems. 2. Classroom interaction, Instructions, Test Instructions 3. Test and correcting it 4. Presentation and Making speech: introduction to vocabulary and grammar needed to give a good presentation/speech
Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
Ke konci semestru bude studující schopen popsat a vysvětlit hlavní rozdíly školských systémů anglicky mluvících zemí. Studující aplikuje znalosti slovní zásoby typické pro školské prostředí při popisu činností, které musí učitel vykonávat. Studenti vytvoří prezentaci, kde shrnou nabyté znalosti o speciálních poruchách a následně o nich diskutují se studenty a učitelem. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (15.09.2024)
|
|
||
Doporučená literatura: McCarthy, Michael, O´Dell, Felicity. English Phrasal Verbs in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2004. ISBN 978-0521527279. Murphy, Raymond. English Grammar in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2015. ISBN 978-1107539334. Redman, Stuart. English Vocabulary in Use: Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 1999. ISBN 978-3125332331. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
Tématické okruhu kurzu: 1. Úvod do rozličných školních systémů v anglicky mluvících zemích, základní terminologie týkající se školství. 2. Jazyk ve třídě, pokyny a instrukce, zadávání testů, základní terminologie týkající se známkování a testování. 3. Dilemata a řešení problémů - modální slovesa a jejich využití při řešení problémů ve třídě. 4. Tvorba prezentací a prezentační dovednosti: slovní zásoba a gramatika nutná ke správné prezentaci. 5. Dodatečná gramatika a slovní zásoba týkající se školního prostředí - prostupuje všemi předcházejícími moduly. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
-attendance at least 70% -credit test covering grammar and vocabulary from the course, passing point 70% (1 extra resit) -giving a presentation on a chosen topic Last update: Kucharská Anna, doc. PhDr. PaedDr., Ph.D. (09.01.2024)
|
|
||
https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8477 (volný přístup) MS Teams - vždy nově utvořený pro aktuální semestr. Zde se ukládají prezentace a jakékoliv dodatečné materiály. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
1. Studující popíše a vyjmenuje hlavní rozdíly mezi školskými systémy anglicky mluvících zemí. Zváží výhody a nevýhody našeho a zahraničního systému. 2. Studující identifikuje a vysvětlí základní pojmy týkající se slovní zásoby vztahující se k známkování a testování. Studující porovná zahraniční terminologii s tou českou. 3. Studenti popíší základní modální slovesa používaná v angličtině a na základě modelových situací je ve třídě použije. 4. Studenti vyjmenují základní náležitosti prezentace a následně ji navrhnou a v průběhu semestru odprezentují. 5. Studující aplikuje získanou znalost slovní zásoby týkající se školství v průběhu celého semestru. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (15.09.2024)
|