Try to Teach! - OPBK2K003C
|
|
|
||
|
Skrze prožitek v rolích žáků a vyučujících dochází k odhalování učitelského sebepojetí.
Na každé setkání si studující připraví 15 minut dlouhý učitelský výstup. Ten odučí a od lektorek a spolužáků dostane zpětnou vazbu.
Skupina společně zkoumá okamžiky, ve kterých došlo k zaujetí látkou, lektorky odučený výstup pomáhají analyzovat z hlediska jeho struktury, použitých metod a reakcí na “momenty neurčitosti”, např. když dojde k chybě nebo vyrušování. Pomáhají studujícím v jejich zkušenosti sledovat, jestli byl jejich výstup v souladu s jejich chtěným profesním já, případně na rozvoj ve které oblasti se zaměřit.
Last update: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (05.09.2024)
|
|
||
|
Akitvní účast na semináři Mikrovýstup Poskytování kolegiální zpětné vazby Reflexe Last update: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (05.09.2024)
|
|
||
|
Studující: - používá popisný jazyk zpětné vazby - plánuje výuku od cílů - formuluje chtěná a nechtěná učitelská já - citlivě využívá terminologii kompetenčního rámce - hodnotí své silné stránky - poskytuje a přijímá konstruktivní zpětnou vazbu Last update: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (05.09.2024)
|
