|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (03.02.2023)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (04.02.2023)
12 hodin reflexí na fakultě 24 hodin ve školách (dle pokynů) + průběžně v semestru 24 hodin zpracování úkolů a příprava na reflektivní semináře |
|
||
Last update: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (03.10.2019)
BROWN, H. Douglas. Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. White Plains: Pearson Education, 2007, ISBN 978-0-13-612711-6. GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. KUMARAVADIVELU, B. Beyond Methods: Macrostrategies for Language Teaching. Yale University Press: New Haven and London, 2003. ISBN 0-300-09573-2. McNIFF, Jean a Jack WHITEHEAD. You and Your Action Research Project. Routledge, 2010. ISBN 0415487080. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (03.02.2023)
Hodinová dotace 0/1 = 12 hodin: rozděleno do 6 setkání po 90 minutách: 1) Úvodní informativní všech (onsite, C1, v týdnu před začátkem výuky v LS) 2), 3), 4), 5) Sdílení, diskuse + reflexe ve skupinách (onsite nebo online) 6) Závěrečné reflektivní setkání všech (onsite, C1, zápočtový týden) |
|
||
Last update: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (03.02.2023)
- Do sdílené tabulky zapsat místo výkonu praxe a jméno učitele (včetně kontaktu). - Aktivní účast na seminářích v plném rozsahu, na semináře jsou studenti vždy připraveni (mají s sebou svůj pedagogický deník atp.). - Plnění zadaných úkolů, tj. zaměřovat se na 4 oblasti a sbírat v nich zkušenosti různého druhu – tyto zaznamenávat do tzv. přehledového formuláře (s podpisem učitele). - Vedení tzv. pedagogického deníku, kam studenti píší poznámky k průběhu oborové praxe + zpracují hlouběji min. 10 oblastí dle následujících instrukcí: Popište min. 10 "jednotek" práce v rámci asistování učiteli / žákům. Struktura není dána, soustřeďte se na podstatu práce, kterou jste vykonali. Co zajímavého byste o ní chtěli sdělit? Chcete se pochlubit nějakým dílčím úspěchem nebo přemýšlet nad tím, co se nepovedlo podle plánu? apod. |