|
|
|
||
The course is focused on a set of crucial topics of pedagogical and social psychology, which are relevant to preschool education. Students become familiar with topics through key theories and leading research, but also through practically oriented tasks. The purpose of the course is to support the skill to apply psychological knowledge into school practice.
Last update: Smetáčková Irena, doc. PhDr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
HELUS, Zdeněk. Sociální psychologie pro pedagogy. Grada, 2007.
KOLLÁRIKOVÁ, Zuzana; PUPALA, Branislav (ed.). Předškolní a primární pedagogika. Predškolská a elementárna pedagogika. Portál, 2001.MAREŠ, Jiří. Pedagogická psychologie. Portál, 2013.
PAVELKOVÁ, Isabella. Motivace žáků k učení: perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2002.
ŠTECH, Stanislav. Profese učitele. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie (139–144). Praha: Univerzita Karlova, 2010.
VÁGNEROVÁ, Marie. Vývojová psychologie. Dětství a dospívání. Karolinum Press, 2012.
Last update: Loudová Stralczynská Barbora, PhDr., Ph.D. (29.01.2020)
|
|
||
Předmět je tvořen následujícími tématy, kterým se věnují jednotlivá setkání: Last update: Smetáčková Irena, doc. PhDr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Kurz je zakončen na základě: - aktivní účasti - tří průběžných úkolů - závěrečného písemného testu Last update: Smetáčková Irena, doc. PhDr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Odkaz na kurz v Moodle je: Kurz: Pedagogická a sociální psychologie | DL 1 (cuni.cz) Last update: Smetáčková Irena, doc. PhDr., Ph.D. (06.09.2024)
|