|
|
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (26.01.2020)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (28.12.2019)
Cílem studijního předmětu je seznámit studenty s principy výuky cizích jazyků této věkové skupiny a připravit je na vlastní výukovou praxi v této oblasti. |
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (26.01.2020)
BLAND, J. Teaching English to Young Learners. Bloomsbury Academic, 2015. CAMERON, L. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. LIGHTBROWN, P. a N. SPADA. How Languages Are Learned. Oxford: Oxford University Press, 2006. MCKAY, P. Assessing Young Language Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2006. MOON, J. Children Learning English. London: Macmillan education, 2005.
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (28.12.2019)
LMS Moodle (např. odkazy na ukázky z praxe s návaznými reflektivními úkoly), videozáznamy reálné výuky, náslechy reálné výuky, studium odborných zdrojů. Průběžné plnění zadávaných úkolů je součástí získání zápočtu. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (28.12.2019)
Komunikační kompetence v anglickém jazyce - B1+ |
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (28.12.2019)
Průběžné plnění úkolů zadaných během realizace studijního předmětu. Dle možností a zhodnocení potřeb studentů v daném semestru se uskuteční následující činnosti: praxe v MŠ v rámci výuky anglického jazyka v podobě hospitačně-asistentské praxe v rozsahu min. 3 výukových jednotek; návrh vlastních výukových jednotek v rozsahu min. 3; reflexe realizovaných či plánovaných výukových jednotek atp. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (28.12.2019)
Průběžné plnění zadaných úkolů. Závěrečný rozhovor. |
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (26.01.2020)
Odkaz na kurz v Moodle je: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8671 (heslo pro hosta je akreditaceUMS2020). |