|
|
|
||
kritéria poruch chování v dětství a v adolescenci, základní symptomy. Příčiny poruch chování, klasifikace dle WHO, poruchy chování se špatnou prognózou, poruchy chování na podkladě diagnózy ADHD, ADD. Institucionální spolupráce školy při řešení poruch chování. Last update: Šotolová Eva, doc. PaedDr., Ph.D. (31.01.2018)
|
|
||
Účast na přednáškách, nastudovaná literatura, legislativa. Zápočet. Last update: Šotolová Eva, doc. PaedDr., Ph.D. (31.01.2018)
|
|
||
Hort, Vl., Hrdlička, M., Kocourková, J., Malá, E. a kol. Dětská a adolescentní psychiatrie. Praha: Portál, 2000. Jedlička, R., Koťa, J. a kol. Děti a mládež v obtížných životních situacích. Praha: Themis, 2004. ISBN 80-7312-038-0. Kaleja, M. Etopedická propedeutika v inkluzivní speciální pedagogice. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013. ISBN 978-80-7510-159-4. Mezinárodní klasifikace nemocí – 10. revize. Praha: Psychiatrické centrum, 2006, aktualizace 2012. Vágnerová, M. Psychologie problémového dítěte školního věku. Praha: Nakladatelství Karolinum, 2001. Zákon č. 109/2002 Sb., novela z.č. 333/2012 Sb. Zákon č. 218/2003 Sb. Last update: Šotolová Eva, doc. PaedDr., Ph.D. (31.01.2018)
|
|
||
Základní terminologie vztahující se k poruchám chování školního věku. Klasifikace poruch chování dle MKN-10. Diagnostika poruch chování dle MKN-10, diagnostické přístupy v zařízeních pro děti a mladistvé s poruchami chování. Současná legislativa při řešení ústavní, ochranné výchovy, extrémních poruch chování. Základní faktory a komunikační techniky narušující integrovaný vývoj osobnosti (psychická deprivace, frustrace, stres, konflikt, traumatické krizové situace). Last update: Šotolová Eva, doc. PaedDr., Ph.D. (31.01.2018)
|