Individuálně integrovaný žák, specifičnost jeho postavení ve školní třídě, individuální integrace jako volba vzdělávací cesty, hlediska hodnocení, předpoklady, příprava podmínek ve škole a v domácím prostředí, doprava do školy a zajištění terapeutické podpory, speciálně pedagogická supervize a poradenství, v českém vzdělávacím systému, vnímání individuálně integrovaných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách běžné školní praxe, vývoj od segregativních forem vzdělávání žáků s postižením k inkluzi, spojitost integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich přípravy na profesionální začlenění, vytváření příznivých podmínek pro individuální integraci na škole a ve třídě s využitím podpůrných opatření ve stupńovitém systému podpory, klimatoformní faktory integrace, rizika a pozitiva přítomnosti individuálně integrovaného žáka, legislativní podpora individuální integrace.
Last update: HAJKOVAV/PEDF.CUNI.CZ (05.10.2015)