Current Issues of Pre-primary Education II - OKVP14017
|
|
|
||
Institucionální zajištění předškolního vzdělávání ( přístup, pojetí, netradiční modely). Mezníky výchovy v předškolním období. Dvouleté děti v mateřské škole. Povinné předškolní vzdělávání. Individuální vzdělávání. Vztah předškolního a primárního vzdělávání.
Modely a varianty přípravy na školu.
Cíl : Seznámit s vybranými problémy předškolního vzdělávání a jejich aktuálním řešením
(s přihlédnutím k řešení v rámci EU )
Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (28.02.2016)
|
|
||
Cíl : Seznámit s vybranými problémy předškolního vzdělávání a jejich aktuálním řešením (s přihlédnutím k řešení v rámci EU ) Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (28.02.2016)
|
|
||
Požadavky na zápočet Úvaha v rozsahu 3 stránek k vybranému problému Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (28.02.2016)
|
|
||
Helus,Z . : Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál 2009. Kropáčková,J. Budeme mít prvňáčka. Praha: Portál, 2007. Matějček,Z.: Prvních šest let ve vývoji a výchově dítěte Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: VÚP, 2004 Opravilová,E. Předškolní pedagogika. Praha: Grada 2016 Opravilová,E, Gebhartová,V.: Rok v mateřské škole. Praha: Portál 2001. Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (28.02.2016)
|