|
|
|
||
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
|
|
||
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
Navázat na část I, zvýšit schopnost skloubit RVP s rozvojem logického myšlení, schopnost vědomě sledovat logickou stránku problému. |
|
||
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
Marchini, C. Kaslová, M. Substitution In SEMT 2003, UK PedF: Praha, 2003 Tanská, N. Co mi řekl semafor. Albatros: Praha Veberová a kol. Těšíme se do školy. Albatros: Praha 1987 Učebnice matematiky pro 1.st. ZŠ Hejný a kol. Teoria vyučovania matematice. Malinová, E. Didaktika matematiky pro 1. st. ZŠ Pracovní listy Další dle potřeb a zájmu na semináři. |
|
||
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.05.2009)
test |
|
||
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
1. Kvantifikovaný výrok a jeho role v komunikaci, kvantifikace a proces zobecnění, podmínky pro zobecnění. 2. Substituce od mateřské školy po 6.r. 3. Negace, vývoj v komunikaci a v myšlení u dítěte od 3let, různé pohledy na negaci v pedagogických směrech 20.století, negace a český jazyk a jiné jazyky. 4. Úsudky. 5. Analýza pravidel her pro děti od 3 let z pohledu náročnosti pochopení pravidel s ohledem na vztahy mezi výroky + posuzování dodržování pravidel jako proces analýzy jejich logické struktury, jako práce s negací. |
|
||
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.05.2009)
absolvování kurzu Základy logiky a logického mylšení I |