|
|
|
||
Providing student to be able support persons with handicaps. Empower students self consciousness, sensitize students mindset to persons with handicaps and special needs. 1.1 Reflection of students experience, 1.2 of his/her actual situation, 1.3 reflection creative and projective.
2.1. Reflection of handicapped person needs 2.2 Reflection of special educator activities
Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.01.2013)
|
|
||
Záznamy o své činnosti a potvrzení o vykonané praxi, absolvování vstupního kurzu před začátkem praxe je možné odevzdávat emailem. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (06.01.2021)
|
|
||
Seminární práce, která bude reflektovat vykonanou praxi na speciálních školách a zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.09.2017)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (06.01.2021)
|