|
|
|
||
The aim of the course is to acquaint students with the basic and extended concept of the school counseling workplace, with the importance of open communication among its members and with the role of the school special pedagogue in the school counseling workplace.
Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (11.02.2023)
|
|
||
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 90 hodinám. Přímá výuka: 5 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury 30 hodin · seminární práce 20 hodin · plnění průběžných úkolů 20 hodin Příprava na zápočet: 15 hodin celkem Výuka bude probíhat prezenčně s elektronickou podporou v MOODLE. Pouze v případě nařizeného distančního vzdělávání by byla výuka převedena do on-line formy, a to v reálném čase výuky dle rozvrhu prostřednictvím aplikace MS Teams. Je nutné si naistalovat Office 365 pro studenty , návod zde: Podrobné informace a odkaz pro přihlášení do týmu MS Teams budou zaslány mailem. Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (11.02.2023)
|
|
||
Podmnkou zakončení předmětu je aktivní účast v seminářích a splnění úkolu v moodle v daném termínu. Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (28.01.2024)
|
|
||
ČAPEK, R. Učitel a rodič: spolupráce, třídní schůzka, komunikace. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4640-1. KENDÍKOVÁ, J. Vzdělávání žáka s SVP. Praha: Raabe, 2016. Dobrá škola. ISBN 97880-7496-213-4. KLUGEROVÁ, J., a kol. Komunikace v teorii a praxi speciální pedagogiky. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2017. ISBN 978-80-7452-128-7. KNOTOVÁ, D. Školní poradenství. Praha: Grada, 2014. Pedagogika (Grada). ISBN 97880-247-4502-2. PANČOCHA, K., SLEPIČKOVÁ, L. Aktéři školní inkluze. ActorsofSchoolInclusion. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013. ISBN 978-80-210-6688-5. Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (11.02.2023)
|
|
||
1. Náplň práce a odborné kompetence školního speciálního pedagoga a jeho role v týmu ŠPP 2. Náplň práce a odborné kompetence školního psychologa a jeho role v týmu ŠPP 3. Náplň práce a odborné kompetence výchovného poradce a jeho role v týmu ŠPP 4. Náplň práce a odborné kompetence metodika prevence a jeho role v týmu ŠPP 5. Další členové týmu ŠPP a jejich kooperace (průvodce OMJ) 6. Klientský a partnerský přístup k rodičům žáků se SVP 7. Systém schůzek, porad a komunikace pracovníků školního poradenského pracoviště. Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (11.02.2023)
|