|
|
|
||
The subject is focused on the themes related to the principles, methods and procedures of working with pupils and whole classes/pupils groups in joint education. Students will acquire relevant current legislative regulations in the Czech Republic, will gain orientation in foreign trends and conditions of inclusive education. They will also be acquainted with catalogs of support measures for pupils with special educational needs and with the possibilities of their application in practice.
Last update: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (24.05.2019)
|
|
||
Aktivní účast ve výuce, písemná reflexe metodického materiálu. Možnost 2 oprav. Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (01.02.2018)
|
|
||
FELCMANOVÁ, L. a kol. Metodika ke Katalogu podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 126 s. ISBN 978-80-244-4672-1. HÁJKOVÁ V., STRNADOVÁ I: Inkluzivní vzdělávání: Teorie a praxe. Praha Grada Publishing.2009 ISBN 978-80-247-3070-7. KOL.AUTORŮ. Katalog podpůrných opatření, Obecná část. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 160 s. ISBN 978-80-244-4654-7. KRATOCHVÍLOVÁ, J. Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum. Brno: Masarykova univerzita, 2013. ISBN 978-80-210-6527-7. KLUSÁČEK, J. HRSTKA, FELCMANOVÁ (ed.). Počty dětí se SVP ve středním školství v roce 2014. Univerzita Palackého v Olomouci, Člověk v tísni, o. p. s. 2015. KLUSÁČEK, J. HRSTKA, FELCMANOVÁ (ed.). Počty dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v základním školství v ČR. Univerzita Palackého v Olomouci, Člověk v tísni, o. p. s. 2015.
Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (01.02.2018)
|
|
||
Výuka bude věnována klíčovým tématům a doplněny jejich diskuzí a reflexí: 1. Segregace integrace/ inkluze ve vzdělávání – terminologie, definice, výzkumné závěry v tuzemsku i v zahraničí Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (01.02.2018)
|