|
|
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (19.06.2023)
|
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (19.06.2023)
Cílem je propojit mimoškolní zkušenosti dítěte se školní matematikou a naopak ve volném čase dítěte matematiku objevovat. |
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (19.06.2023)
při výuce on-line budeme používat Microsoft Teams Název týmu MaVČ |
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (19.06.2023)
Kaslová, M. Číslo a tělesná, hudební a literární výchova RAABE Kaslová, M. Out-door mathematics UK PEDF, Praha 2008 (pracovní listy pro zahraniční studenty) Kadeřávek: Geometrie a umění Sborníky 2 dny s diaktikou matematiky od 1996 Sborníky ICME 1996, 2000, 2004, 2008 Internetové zdroje dle výběru témat studenty. |
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (19.06.2023)
2-3 práce v exteriéru, 2x práce s interaktivní tabulí, práce s knihou, práce s internetem, 2-3 práce s hrami. |
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (19.06.2023)
80% účast aktivita na semináři, vlastní referát v písemné i mluvené podobě V případě přechodu na distanční výuku z důvodu nemožnosti konat prezenční výuku na fakultě: c) část kurzu odehrávající se na procházce městem Mimo uzavřené prostory) může být realizována v plném rozsahu, pokud to nebude v rozporu s nařízením hl. hygienika, hygienika pro Prahu, rektora UK či děkana této fakulty. |
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (19.06.2023)
1. Mathematics and architecture (styles, axial symmetry, floor plans, dimensions, estimates, light and shadow, shapes as decoration, 3D-2D transformations, similarity, etc.), mathematics and free space, mathematics and history. All areas will be connected with the possibilities of use in the case of online teaching or quarantine or other similar measures. |