|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.08.2019)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Last update: Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D. (07.02.2024)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.08.2019)
PRAŠKO, Ján; PRAŠKOVÁ, Hana. Proti stresu krok za krokem: aneb jak získat klid a odolnost vůči nepohodě. Grada Publishing, 2001. CUNGI, Charly. Jak zvládat stres: Metody a praktická cvičení. Praha. Portál, 2001, 208. KOHOUTEK, Rudolf; ŘEHULKA, Evžen. Stresory učitelů základních a středních škol v České republice (zejména stresory způsobené učitelům žáky). Škola a zdraví, 2011, 21: 105-117. MLČÁK, Zdeněk. K teoretickému paradigmatu psychické zátěže učitelů. Pedagogická orientace, 2017, 10.3: 12-24. AUSTIN, Vicky; SHAH, Surya; MUNCER, Steven. Teacher stress and coping strategies used to reduce stress. Occupational therapy international, 2005, 12.2: 63-80. SMETÁČKOVÁ, Irena; VIKTOROVÁ, Ida; ŠTECH, Stanislav; PAVLAS-MARTANOVÁ, Veronika; PÁCHOVÁ, Anna; FRANCOVÁ, Veronika; PTÁČEK, Radek. Vztah syndromu vyhoření, copingových strategií a self-efficacy mezi vyučujícími na českých základních školách. Československá psychologie, 2009, 63.4: 386-401. |
|
||
Last update: Mgr. Anna Vozková, Ph.D. (07.02.2024)
1. ÚVOD DO TÉMATU STRESU:
2. COPINGOVÉ STRATEGIE
3. POSILOVÁNÍ POZITIVNÍCH COPINGOVÝCH STRATEGIÍ
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.08.2019)
Zápočet bude udělen na základě docházky (tolerance jedné absence), kvalitní splnění všech úkolů (a jejich odevzdání prostřednictvím Moodlu) a aktivní účasti na semináři. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.08.2019)
Studijní opory jsou k dispozici v kurzu Moodle - https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7816 Kurz je strukturován podle tematických bloků (viz anotace). Ke každému bloku je k dispozici základní povinná a doporučená literatura a aplikační úkoly. Studující se připravují na jednotlivá setkání prostřednictvím instrukcí a materiálů v Moodlu. V jeho prostředí rovněž odevzdávají písemné úkoly a poskytují zpětné vazby ostatním. |