|
|
|
||
Předmět seznamuje studenty s koncepcí studijního programu, s jeho vzdělávacími cíli a organizačním zabezpečením. Představena je profese učitele praktického vyučování a odborného výcviku v širším kontextu české vzdělávací soustavy, nastíněny jsou její aktuální problémy a výzvy. Pozornost je dále věnována problematice kombinované formy studia vč. metodiky řízeného samostudia.
Last update: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (01.09.2021)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámení studentů se studijním programem, profesí učitele praktického vyučování a odborného výcviku a jejich uvedení do problematiky a metod kombinovaného studia. Last update: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (01.09.2021)
|
|
||
Předmět má 1 kredit dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 30 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky 20 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 5 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 10 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 5 hodin. příprava na zápočet 5 hodin. Last update: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (01.09.2021)
|
|
||
DVOŘÁKOVÁ, E. Několik poznámek o distančním vzdělávání. Liberec : Technická univerzita, 1999. ISBN 80-7083-332-7. PRŮCHA, J. Distanční studium v otázkách : průvodce studujících a zájemců o studium. Praha : CSCŠ, 2000. ISBN 80-86302-16-4. ZLÁMALOVÁ, H. Distanční vzdělávání a e-learning : učební text pro distanční studium. Praha : UJAK, 2008. ISBN 978-80-86723-56-3. Last update: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (21.01.2020)
|
|
||
Zápočet bude udělen na základě účasti na semináři a na základě odevzdání písemné práce (motivační dopis). Last update: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (12.09.2022)
|
|
||
1. Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku jako obor a profese. Last update: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (01.09.2021)
|
|
||
Studující - charakterizuje obor Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku - pojmenovává obtíže a výhody řízeného samotudia - uvede, kde nalezne vybrané studijní předpisy a doporučení - formuluje svoji motivaci ke studiu a reflektuje svá očekávání spojená se studiem - predikuje případné obtíže, s nimiž se ve studiu může setkat, a navrhuje způsoby, jak případným obtížím předcházet a čelit
Last update: Zicha Zbyněk, Mgr., Ph.D. (09.09.2024)
|