|
|
|
||
The study subject Pedagogical practice with reflective seminar I leads students to the development of didactic skills in their focus, familiarizes them with the school as a whole, its atmosphere, social relations, the way of management, the role of pupils and teachers and their mutual interaction and communication. Based on this knowledge, students have the opportunity to understand how the above-mentioned areas influence the educational work of the school and its results.
Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (27.08.2024)
|
|
||
Příprava na výuku Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky – 0 minut Doba očekávané přípravy na 1 cvičení – 60 minut Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe – 0 minut Samostudium literatury (za semestr) – 12 hodin Práce se studijními materiály (za semestr) – 12 hodin Plnění průběžných úkolů (za semestr) – 12 hodin Plnění předmětu Seminární práce – 10 hodin Příprava na zápočet – 0 hodin Příprava na zkoušku a zkouška – 0 hodin Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (27.08.2024)
|
|
||
Aktivní práce ve škole v průběhu pedagogické praxe. Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (27.08.2024)
|
|
||
ČAPEK, R. Pedagogická praxe pro studenty: (od hospitace k souvislé praxi). Hradec Králové: Gaudeamus, 2001. Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (27.08.2024)
|
|
||
Auditions for experienced teachers of vocational subjects, practical education and training at násleších develop the ability to observe teaching with emphasis on the work of pupils and teachers. Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (16.09.2024)
|
|
||
Studující: Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (16.09.2024)
|