|
|
|
||
Last update: KUCIREK/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2012)
|
|
||
Last update: KUCIREK/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2012)
The aim of the social and psychological training is to lead students to improve self-recognizing through deeper insight into ones role in developing interpersonal relationships within a group. |
|
||
Last update: KUCIREK/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2012)
BIERACH, A. Za maskou je člověk. Jak prohlédnout přetvářku. Praha: Alternativa, 1997. ISBN 80-85993-27-9.
JANOUŠEK, J. Verbální komunikace a lidská psychika. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1594-0.
KOPŘIVA, K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-181-6.
PINDEŠOVÁ, E. Umění komunikace - znak profesionální kompetence: sociálně psychologický výcvik - manuál k metodice výcviku. Brno: 2002. ISBN 80-86568-14-8.
VALENTA,J. Dramatická výchova a sociálně psychologický výcvik. Praha: ISV, 1999. ISBN 80-85866-40-4. |
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (17.01.2019)
Požadavky pro získání zápočtu: Aktivní účast na hodinách včetně účasti na zde prezentovaných aktivitách. Maximálně jedna absence na výukovém dni předmětu. Nižší účast je akceptována pouze při doložených vážných důvodech a po předchozím projednání s vyučujícím. V tomto případě může být pro úspěšné splnění předmětu vyžadována písemná práce nebo aktivita při hodině navíc. Příprava a prezentace aktivity psychosociálního rozvoje na hodině a odevzdání písemných podkladů. |
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.10.2012)
1. Typical solutions and searching optimal background in conflict situations. 2. Body-image, body self-concept. 3. Communications skills, sound communication, the art of agreement, (self) manipulation, dysfunctional communication including stigmatization. 4. Language and reality. 5. Model examples and training of stressful situations management in supporting professions. 6. Assertive skills. |