|
|
|
||
This course is continuing of the course Methods and Techniques I. Content is analysing of structured drama units, its structure and techniques, possibilities of its variations, specifics of the work with this method. The creation of the new learning dramas based on actual topics from the curriculum including its realisation and complete theoretical analysis.
Last update: SVOBODO/PEDF.CUNI.CZ (08.09.2008)
|
|
||
The aim of the course is following the deep analysis of structured dramas carry the own creation of structured drama on both theoretical and practical level.
Last update: SVOBODO/PEDF.CUNI.CZ (13.09.2008)
|
|
||
Koťátková, S. a kol.........Vybrané kapitoly z dramatické výchovy, Praha 1998 Machková, E...................Improvizace s příběhem v angloamerickém dramatu, Praha 1996 Ulrychová,I..................Drama a příběh, DAMU Praha 2007 Last update: SVOBODO/PEDF.CUNI.CZ (10.09.2008)
|
|
||
seminar Last update: SVOBODO/PEDF.CUNI.CZ (13.09.2008)
|
|
||
Zkouška z metod a technik DV Dvojice studentů tvoří strukturované drama pro děti 1. stupně téma: z RVP / ŠVP
zkouška má tyto části:
1) Přípravu SD – tvoří dvojice společně- a následnou realizaci. Každý (z dvojice) se svou příp. půjčenou školní třídou. Čas: 2 vyuč. hod- 90 min. Průběh realizace zachytí každý vyučující sám v psané reflexi.
2) Dvojice po realizaci ve svých třídách udělá v SD úpravy a změny, které pokládá za dobré.
3) Po úpravách odešle SD partnerské dvojici a obdrží jejich. Každý (z dvojice) realizuje SD (které dostal, ale netvořil) se svou školní třídou, a zachytí v reflexi jak to probíhalo. Reflexe se týká jednotlivých kroků i celku a stavby SD.
4) písemná část – zpracovává se buď se svým kolegou ve dvojici nebo samostatně – oboje možné: - obsahuje cíle dramatu (jak z oblasti DV, tak z oblasti výukové - osnovy) - obsahuje vše, co by stejně pokročilý učitel DV potřeboval k realizaci tohoto dramatu (popis, fakta, obrázky, vyprávění atd.) - písemná příprava (možno ve dvojici) : obsahuje u každého kroku: - techniku - řešení prostoru - pomůcky - obsah kroku - instrukci A dále každý vlastní (– píše se tedy nikoliv ve dvojici, ale každý sám): - reflexe vlastní realizace SD vlastní dvojice ve své /půjčené třídě cca 1 strana textu, buď souhrnná reflexe, nebo u každého kroku – oboje možné - reflexe realizace SD partnerské dvojice ve své/ půjčené třídě cca 1 strana textu, buď souhrnná reflexe, nebo u každého kroku – oboje možné
BOD 1+2: Prezentace vytvořených SD bude součástí náplně kurzu Mete II., je tedy třeba přinést SD a pomůcky k jeho realizaci, na setkání v LS.
BOD 4) Odevzdává se VYTIŠTĚNÉ nejpozději do 6.9.příslušného akademického roku. Toto datum odpovídá poslednímu termínu zkoušky. Last update: Svobodová Radmila, Mgr. (05.10.2016)
|
|
||
Analysis of concrete realised structured dramas.
Specifics of the structured drama work.
Separated techniques and its variations and connecting.
Creating of own structured dramas by students.
Realisation of own structured dramas by students.
Theoretical analysis and pedagogical reflection of realised units.
Last update: SVOBODO/PEDF.CUNI.CZ (13.09.2008)
|
|
||
The course is given only for students, who graduated the course Methods and techniques of D.I.E. I. Last update: SVOBODO/PEDF.CUNI.CZ (13.09.2008)
|