|
|
|
||
Students conduct the instruction at a class of a primary school. They cooperate with a teacher of that class, participate at the school life and reflect all of their practicing and observation.
Last update: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (04.06.2007)
|
|
||
přímá praxe 45 hodin Last update: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (31.05.2022)
|
|
||
• Student předloží potvrzení ředitelství školy o vykonávané učitelské praxi na 1. stupni ZŠ. Povinnou součástí praxe je výuka alespoň 30 vyučovacích hodin na 1. stupni ZŠ, přičemž se jedná alespoň o 8 hodin českého jazyka, 8 hodin matematiky, 6 hodin prvouky nebo přírodovědy a vlastivědy a 8 hodin výchov (VV, TV, HV, případně DV) nebo cizího jazyka, a alespoň 10 hodin hospitací u jiných učitelů 1. stupně ZŠ. Last update: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (14.01.2022)
|
|
||
Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1998 Havlínová, M. a kol. Program podpory zdraví ve škole. Praha: Portál, 1998 Holt, J. Jak se děti učí. Praha : Strom, 1995 Kalhous, Z., Z. Obst, O.: Školní didaktika. Praha : Portál, 2001 Krejčová, V., Kargerová, J. Vzdělávací program Začít spolu. Metodický průvodce pro I. stupeň základní školy. Praha : Portál, 2003 Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1998 Kyriacou, Ch. Klíčové dovednost učitele. Praha : Portál 1996 Pasch, M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál 1998 Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, Praha : VÚP, 2004 dle aktuálních požadavků Last update: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (04.06.2007)
|
|
||
Reflexe výuky s oporou o Soubor kvalit Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (05.02.2019)
|
|
||
Last update: Krátká Jana, PhDr., Ph.D. (14.02.2022)
|