|
|
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
to enable the students to |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (08.02.2021)
Výuka on-line bude pro všechny tři prohlubující předměty na Microsot Teams https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ae11559e10c964f099078699c4ddd2f44%40thread.tacv2/conversations?groupId=d6db68a7-a627-45c9-a293-340449e94d6d&tenantId=5335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Hejný, M., Hejná, M.: Součtové trojúhelníky. 25 stran, Raabe, Praha, 1998. |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Seminar |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (29.01.2020)
- 80% aktivní účast na seminářích písmená analýza 2 společně sledovaných vyučovacích hodin a) z pohledu komunikace učitel- žák, žák-žák b) analýza hodiny z pohledu celkového hodnocení - struktura, cíle, nástroje, účinnost. Jako propedeutiku si student vytvoří vlastní scénář hodiny doplněný reflexí na základě vlastní výuky dle scénáře.
|
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
The content has a character of experimental work with elementary pupils and is focused on the development and diagnosis of mathematical knowledge and abilities of pupils. The development of various languages of arithmetic (iconic, pictographic, sign); semantic anchoring of additive operations; number line as a tool for solving dynamic problems; semantic anchoring of multiplicative operations. |