|
|
|
||
Last update: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (16.02.2021)
|
|
||
Last update: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (16.02.2021)
- to systematize gained knowledge from courses of mathematics and didactic of mathematics |
|
||
Last update: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (16.02.2021)
Materiály k předmětu jsou ukládány na společný sdílený prostor v Moodlu (viz Didaktika matematiky I - III rok 2020 (LS)). Výuka pravidelně probíhá na odkazu: https://meet.google.com/aim-gaav-cav |
|
||
Last update: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (16.02.2021)
Hejný, M,:Vyučování orientované na budování schémat. Aritmetika 1. stupně ZŠ. Pedagogická fakulta, UK v Praze, 2014. Hejný, M., Kuřina, F.: Dítě, škola a matematika. Konstruktivistické přístupy k vyučování. Portál, Praha 2001, stran 187, ISBN 80-7178-581-4. učebnice matematiky pro 1. stupeň základní školy (české, slovenské a jiné zahraniční) |
|
||
Last update: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (16.02.2021)
Individual and group solutions of mathematical problems. Discussions. |
|
||
Last update: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (16.02.2021)
Požadavky ke klasifikovanému zápočtu budou pro každý rok specifikovány v příslušném kurzu v moodlu.
- 100% účast - Zpracování výzev. Absolvovat dvě náslechové hodiny matematiky s rozborem, v současné době se bude jednat o rozbor videí. |
|
||
Last update: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (16.02.2021)
1. From manipulation to imagination. Transfer of representations from physical models through pictures, icons, symbols to images. |