|
|
|
||
Last update: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (06.06.2019)
|
|
||
Last update: KUCHARSA/PEDF.CUNI.CZ (30.09.2007)
Bogdanowitzová, M. - Swierkozsová, J.: Metoda dobrého startu. Ostrava, Kasimo 1998. Dittrich, P.: Pedagogicko-psychologická diagnostika. Jinočany, H+H 1993. Gavora, P.: Výzkumné metody v pedagogice. Brno, Paido 1996. Hadj Moussová, Z., Duplinský, J.: Pedagogicko psychologické poradenství II. Diagnostika. Praha, PedF UK 2002. Hadj Moussová, Z.: Pedagogicko psychologické poradenství III. Intervence. Praha, PedF UK 2003. Hrabal, V.: Diagnostika. Pedagogicko-psychologická diagnostika žákas úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha, UK 2002. Kirbová, A.: Nešikovné dítě. Dyspraxie a další poruchy motoriky. Praha, Portál 2000. Matějček: Praxe dětského psychologického poradenství. Praha, SPN 1991. Matějček: Dítě a rodina v psychologickém poradenství. Praha, SPN 1992 Matějček: Rodiče a děti. Praha, Avicenum 1986 Langmeier - Matějček: Psychická deprivace v dětství. Praha, Avicenum 1974. Riefová, S.: Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole. Praktické postupy pro vyučování a výchovu dětí s ADHD. Říčan a kol.: Dětská klinická psychologie. Praha, Avicenum 1991, Grada 1997 Sindelarová, B.: Předcházíme poruchám učení. Praha, Portál 1995. Svobodová, Z. - Kolátorová, H : Hrajeme si s předškoláky. Pracovní listy pro rozvíjení grafomotoriky, myš-lení, matematických představ, zrakového vnímání, koncentrace. Praha, PPPP s.r.o. 1995. Švancarová, D. ? Kucharská, A.: Test rizika poruch čtení a psaní u nastupujících školáků. Praha, Scientia 2001. Švancara J. a kol.: Diagnostika psychického vývoje Praha, SPN 1980 Vojtík, V. - Machová, J. - Břicháček, V.: Poruchy vývoje dětí a mladistvých a jejich projevy v rodině a ve škole. Praha, SPN 1990. Třesohlavá, Z. - Černá, M. - Kňourková, M.: Dříve než půjde do školy. Praha, Avicenum 1990. |
|
||
Last update: KUCHARSA/PEDF.CUNI.CZ (30.09.2007)
1. Normalita, variabilita a patologie vývoje. 2. Vývojové problém v předškolním věku, ve vztahu k
3. Na koho se obrátit? Praxe zařízení, které se na psychologické péči o předškolní děti podílejí (podpůrný poradenský systém: pedagogicko-psychologická poradna, speciálně pedagogické centrum, klinická zařízení) 4. Principy poradenské péče v předškolním věku, pedagogická terapie, stimulační programy, možnosti psychoterapie.
|
|
||
Last update: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (07.02.2019)
Zápočet bude udělen na základě aktivní účasti na kurzu. |