|
|
|
||
The objective of the course is to provide the students with the basic knowledge of didactics: the key princeples of
the transformation of the czech education, structure and curriculum of primary school in the countries of the
European Union, the historical development of the conceptions of teaching, alternative and innovative conceptions of
education
Last update: Esserová Kateřina, DiS. (11.11.2018)
|
|
||
Průběžné plnění úkolů. Požadavky ke zkoušce v LS Zkouška se skládá z následujících částí: - Písemná práce: Práce řeší významný pedagogický problém v rovině teoretické (viz teze v ZS) a v rovině empirické. Předpokládá tak kvantitativní a/ nebo kvalitativní výzkum ve vzdělávacím procesu nebo akční učitelský výzkum. Je založena alespoň na 5 odborných zdrojích. Rozsah cca 10 stran autorského textu. - Ústní zkouška: Zkouška se koná na základě rozpravy nad předloženou ročníkovou prací. Dále je položena otázka vztahující se k seminárním tématům 1. a 2. ročníku.
Výsledná známka se skládá z kvality písemné práce a ústní části zkoušky. Last update: Tomková Anna, doc. PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|
|
||
Průběžné plnění úkolů. Požadavky ke zkoušce v LS Zkouška se skládá z následujících částí: - Písemná práce: Práce řeší významný pedagogický problém v rovině teoretické (viz teze v ZS) a v rovině empirické. Předpokládá tak kvantitativní a/ nebo kvalitativní výzkum ve vzdělávacím procesu nebo akční učitelský výzkum. Je založena alespoň na 5 odborných zdrojích. Rozsah cca 10 stran autorského textu. - Ústní zkouška: Zkouška se koná na základě rozpravy nad předloženou ročníkovou prací. Dále je položena otázka vztahující se k seminárním tématům 1. a 2. ročníku.
Výsledná známka se skládá z kvality písemné práce a ústní části zkoušky. Last update: Tomková Anna, doc. PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|
|
||
Conceptions of education, teaching a learning, socioconstrustivistic conception of teaching Alternative, innovative conceptions of education Curriculum, the development of school curriculum Aims, goals of education, the content of teaching (integration of knowledge) Strategies of teaching and learning Pedagogical communication Learning environment, social and emocional climate of classroom and school Motivation in the learning processes Diagnosis and evaluation/assessment of the pupils Self-reflection and creation of own teaching style Last update: Esserová Kateřina, DiS. (11.11.2018)
|