|
|
|
||
Systematic aid to students in order to develop more comprehensive explanatory schemes that will enable them to increase the comprehensibility of educational reality.
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.06.2019)
|
|
||
written test Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.11.2019)
|
|
||
Čáp, J. Mareš, J: Psychologie pro učitele. Praha, Portál 2001. Helus, Z.: Dítě v osobnostním pojetí. Praha, Portál 2004. Fontána, D.: Psychologie ve školní praxi. Praha, Portál 1997. Helus, Z.: Sociální psychologie. Praha, Portál 1998. Hrabal, V.: Diagnostika. Praha, PedF.UK 2002. Piaget, J.: Psychologie inteligence. Praha, SPN 1970. Sternberg, R.J.: Kognitivní psychologie. Praha, Portál 2002. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.11.2019)
|
|
||
Autodiagnostika učitele. Socializace ve škole a rodině, rodinná výchova (specifičnost socializačního vlivu školy a rodiny), interakce učitel – rodič. Struktura a dynamika sociální skupiny, školní třída (sociální normy, status, role atd.). Sociální percepce a komunikace – percepčně postojová orientace učitele. Interakce učitel – žák (atribuční procesy).
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (21.05.2019)
|