|
|
|
||
The aim of the course is to acquire basic knowledge and techniques of pedagogical and social psychology.
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.06.2019)
|
|
||
elaboration of seminar work on the given topic Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.11.2019)
|
|
||
Čáp, J. Mareš, J: Psychologie pro učitele. Praha, Portál 2001. Helus, Z.: Dítě v osobnostním pojetí. Praha, Portál 2004. Fontána, D.: Psychologie ve školní praxi. Praha, Portál 1997. Helus, Z.: Sociální psychologie. Praha, Portál 1998. Hrabal, V.: Diagnostika. Praha, PedF.UK 2002. Piaget, J.: Psychologie inteligence. Praha, SPN 1970. Sternberg, R.J.: Kognitivní psychologie. Praha, Portál 2002. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.11.2019)
|
|
||
Pomáhající profese (učitelská profese) - pojetí, nároky, rizika. Učení a poznávání – vztah k poznávání, učební a poznávací styly, efektivní strategie učení. Motivace – motivování žáků ve škole, nuda a strach ve škole. Hodnocení ve škole – orientující a rozvíjející formy hodnocení (rizika a možnosti), školní úspěšnost. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (21.05.2019)
|