FISHER, K. M., J.H. Wandersee a D.E. MOODY. Mapping biology knowledge. New York: Kluwer Academic Publishers, 1998.
CHRÁSKA, M. Didaktické testy. Brno: Paido, 1999. ISBN 80-85931-68-0.
KALHOUS, Z. a O. Obst. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002.
MAŇÁK, J. a V. ŠVEC. Výukové metody. Brno: Paido, 2003.
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál,1996.
SKÝBOVÁ J.: Pracovní listy: Teorie a využití ve výuce přírodopisu. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Praha 2019. ISBN 978-80-7603-096-1
SKÝBOVÁ, J.: Didaktické ekologicky a environmentálně zaměřené hry, e-skriptum, Praha: PedF UK 2021. ISBN 978-80-7603-286-6.
SKÝBOVÁ, J.: Vybrané kapitoly z didaktiky botaniky, e-skriptum, Praha: PedF UK 2024. ISBN 978-80-7603-445-7.
Literatura k metodám pedagogického výzkumu
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2010. 261 s. ISBN 978-80-7315-185-0.
CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada, 2007. 243 s. ISBN 978-80-247-1369-4.
CHRÁSKA, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. 168 s. 2. vydání. ISBN 80-244-1367-1.
PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 2011. 270 s. 2. vydání. ISBN 978-80-246-1916-3.
PRŮCHA, J. Učebnice: Teorie a analýzy edukačního média. Příručka pro studenty, učitele, autory učebnic a výzkumné pracovníky. Brno: Paido, 1998. 148 s. ISBN 80-85931-49-4.
Last update: Maturová Klára, Mgr. (10.02.2025)