|
|
|
||
Předmět je zaměřen na poznání vztahového rámce didaktiky hudební výchovy a dalších vědních disciplín a na specifika žákovy komunikace s hudbou. Shrnuje systém současného hudebního školství v intencích RVP a ŠVP a světových modernizačních tendencí. Seznamuje se současnými učebnicemi hudební výchovy na ZŠ a SŠ, zabývá se jejich analýzou a následnou komparací. Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (29.12.2024)
|
|
||
Cílem předmětu je vybavit studenta nezbytnými hudebně psychologickými a didaktickými vědomostmi a rozvíjet jeho hudební i didaktické dovednosti potřebné k naplňování výukových cílů, k řízení hudebních činností žáků a k rozvoji jejich hudebnosti.
Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (29.12.2024)
|
|
||
Atest v podobě zápočtu, ověřený kolokviální rozpravou. Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (29.12.2024)
|
|
||
BIEGHOLDT, G. Aktives Musikhören. Praxisbuch zur Rezeptionsdidatik im Musikunterricht. Innsbruck: Helblings Verlag, 2019. ISBN 978-3-86227-377-5.
Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (29.12.2024)
|
|
||
semináře Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (29.12.2024)
|
|
||
Obsah předmětu tvoří témata:
Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (29.12.2024)
|
|
||
Odkaz na Moodle nebo MS teams Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (29.12.2024)
|