|
|
|
||
Cílem předmětu je zprostředkovat účastníkům základní poznatky z didaktiky fyziky tak, aby se orientovali v základních kurikulárních dokumentech, dokázali formulovat výukové cíle a na jejich základě vybírat optimální výukové metody a organizační formy výuky fyziky a příbuzných oborů. Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (21.12.2024)
|
|
||
Absolvent(ka) modulu: Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (21.12.2024)
|
|
||
Atest v podobě zápočtu, ověřený kolokviální rozpravou. Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (21.12.2024)
|
|
||
DVOŘÁK, L. (Ed.). (2008). Lze učit fyziku zajímavěji a lépe? Příručka pro učitele. Praha: Matfyzpress.
Portály na WWW Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (21.12.2024)
|
|
||
Semináře (řešení úkolů, diskuse, skupinová a párová výuka, analýza výukových situací, pojmové mapování aj.) Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (21.12.2024)
|
|
||
Témata pro prezenční část (15 hodin):
Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (21.12.2024)
|
|
||
V týmu v MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3A0uUgBr-EMwcFOsKAYFo71SCU6Xz3ZYNzdkr0lEsUoU1%40thread.tacv2/conversations?groupId=7fb3b602-b2d6-44e3-9520-3ae41bba1ed1&tenantId=e09276da-f934-4086-bf08-8816a20414a2 Last update: Krejčová Karolína, Bc., DiS. (21.12.2024)
|